IFAT Eurasia, Uluslararası Çevre Teknolojileri ihtisas fuarı olarak bilinir. Bu fuar, Su ve Atık Su Teknolojileri, Atık Yönetimi, Geri Dönüşüm ve Atıktan Enerji Eldesi, Kentsel Temizlik İhtiyaçları, Çevre Kirliliği Önleme Teknolojileri, İş Güvenliği gibi konularda faaliyet gösteren sektör profesyonellerini, hizmet veren firmaları ve ilgilenen herkesi bir araya getirme amacını taşır.
IFAT Eurasia, Türkiye'de 2 yılda bir düzenlenen bir etkinliktir. Ayrıca dünya genelinde farklı kıtalarda pek çok ülkede belirli periyotlarda IFAT fuarları düzenlenmektedir.
2009 yılından itibaren Avrupa Birliği görüşmeleri çerçevesinde açılan Çevre Faslı ve artan Çevre Teknolojileri düzenlemeleri, Türkiye'nin çevre sektöründeki ivmesini artırmıştır. Bu düzenlemeler ve yatırımlar, Türkiye'yi çevre teknolojileri alanında dünya sıralamasında üst basamaklara taşımıştır.
Türkiye, atık arıtma düzeyini yükseltmek amacıyla atık sahaları, katı atık depoları ve katı atık işleme ekipmanlarının yüksek teknoloji kullanır duruma getirilmesini planlamaktadır. Yeni içme suyu ve atıksu arıtma tesislerinin inşa edilmesi ve mevcut tesislerin yenilenmesi, coğrafyamızdaki nüfusun büyük bir kısmını ilgilendiren önemli konulardır. Ayrıca, atık üreten birçok şirket de atık arıtma çözümleri aramaktadır.
Çevre teknolojileri sektöründeki birçok Türk firması, yabancı firmaların finansman, deneyim ve uzmanlığına açıktır. Bu durum, teknoloji transferi, şirket birleşmeleri ve benzeri iş birlikleri için uygun bir ortam sağlamaktadır.
SİSDOZ A.Ş., uzun yıllardır çevre sektörüne blower, difüzör, çeşitli pompalar, ölçüm kontrol ekipmanları ve UV, gaz klor ve ozon sistemleri gibi dezenfeksiyon ürünleri sağlamaktadır. Türkiye'nin, konusunda en güçlü firmalarından biri olarak tanınmaktadır.
IFAT Eurasia fuarlarında yerini alan SİSDOZ A.Ş., mevcut müşterilerini ağırlamak, yeni teknoloji ve ürünleri tanıtmak, güçlü ekibi ve hizmet altyapısıyla vizyonunu ortaya koymak amacıyla katılım sağlamaktadır. Sisdoz, Türkiye'den ve çevre ülkelerden birçok yerli ve yabancı konuğu ağırlamış, mevcut iş birliklerini geliştirmek ve yeni iş ilişkileri oluşturmak için başarılı bir platformda yerini almıştır.